Gratis verzending vanaf € 50,- (NL,BE,DE)      Op voorraad: Voor 14.00 besteld, dezelfde werkdag verzonden       14 dagen retourrecht      Onafhankelijke klantenbeoordeling door Kiyoh   

Retourbeleid DecoAction

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier.

Procedure retourzending

Indien u binnen de zichttermijn van 14 dagen uw product wilt retourneren vragen wij u om dit als volgt te doen: 1. Stuur ons een email met daarin de volgende gegevens of dowload het herroepingsformulier onder punt 4:

♦ Uw naam en adresgegevens,
♦ Het factuurnummer van de bestelling,
♦ Geef aan voor welke optie u wilt gaan wanneer u een pakket zou willen retour sturen. Zie punt 5.
♦ Na bevestiging van ons per email gaat u verder met punt 2.

2. Verstuur het product met alle geleverde toebehoren in de originele verpakking naar het volgende adres:
♦ DecoAction
♦ o.v.v. Retourzending
♦ Keupenstraat 33
♦ 7091-xe Dinxperlo
♦ Schrijf geen teksten en plak geen stickers of plakband op de originele verpakking!
♦ Verpak de retourartikelen in een omdoos bijvoorbeeld de doos waarin het pakket naar u is worden opgestuurd om beschadiging tijdens transport tegen te gaan.
♦ Vergeet niet de kopie van de aankoopfactuur met vermelding van bank of giro nummer. Zonder kopie aankoopfactuur kunnen retouren niet in behandeling worden genomen.
♦ De consument draagt het risico voor een retourzending. Wij adviseren daarom om het pakket aangetekend te verzenden en het verzendbewijs te bewaren,zodat u een eventuele vermissing of schade deze kunt claimen bij uw vervoerder.
♦ Uw aankoopbedrag wordt op dezelfde wijze terug geboekt als uw betaling heeft plaats gevonden.

3. De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument. Producten die beschadigd of gebruikt zijn komen niet voor restitutie in aanmerking. Dit geld ook voor maatwerk dat door ons wordt geleverd. De kosten voor het retour zenden zijn voor rekening van de klant.

4. Model formulier voor herroeping hier downloaden
(dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen)

5. Mogelijkheden voor het retour sturen. U leverd het pakket in bij de dichtstbijzijnde pakketshop van GLS. Hiervoor heeft u wel een retouretiket nodig dat u van ons per mail kunt ontvangen, dit is alleen voor in Nederland wonende klanten mogelijk. U hoeft dan niets te betalen bij de pakketshop. Deze kosten bedragen € 7,95 en worden dan verekend met het aankoopbedrag. Mits deze vooraf betaald worden is. Optie 2. U kunt het pakket inleveren bij het dichtsbijzijnde postkantoor. Dan betaald u het retourbedrag direct.

6. Ruilen van een artikel voor hetzelfde artikel, of voor een ander artikel geldt als een nieuwe bestelling. U retourneert uw oude bestelling binnen de zichttermijn en geeft uw nieuwe bestelling door zoals u dat gewend bent. We brengen dan ook verzendkosten in rekening voor het verwerken en bezorgen van deze bestelling.
Moet een artikel geruild worden door een fout van ons of door een defect, dan zijn de kosten uiteraard voor onze rekening.

* Het is mogelijk dat door een (gedeeltelijke) retourzending het restant van de order een waarde heeft welke onder de verzendkosten vrije drempel is gekomen. De verzendkosten worden dan alsnog in rekening gebracht. Bij volledige retourontvangst wordt het geheel betaalde bedrag uiteraard teruggestort.