Gratis verzending vanaf € 50,- (NL,BE,DE)      Op voorraad: Voor 14.00 besteld, dezelfde werkdag verzonden       14 dagen retourrecht      Onafhankelijke klantenbeoordeling ⭐ ⭐ ⭐ ⭐ ⭐ 2200+ reviews (9,4)   

Uitverkoop
Uitverkoop
15% korting alleen geldig op voorraadartikelen op=op. Gebruik de code "Uitverkoop15" Geldig t/m Augustus 2026

Wat klanten over ons zeggen

Waardering
80%

Prima Na ontvangen zending bleek bij een wanddecoratie een las losgelaten te hebben. Na een communicatie storing is probleem prima opgelost. Ik heb een nieuwe decoratie gekregen, daarna de oude retour gestuurd en alles betaald.

Profielafbeelding
Petra J. , Hoeven
Waardering
80%

Vlotte en goede afwerking. 1 artikel was beschadigd. Zonder problemen werd het opgelost.

Profielafbeelding
I , Epe
Waardering
100%

Ben tevreden met de koop bij decoaction Mooie decoratie Heel goed en netjes verpakt

Profielafbeelding
Carine , Moerzeke. België
Waardering
-20%

Op 16 november de Regenmeter Zink / Esschert Design on-line besteld omdat de prijs tov andere winkels prima was de . Meteen een keurig mailtje terug dat de betaling ontvangen was en de regenmeter op gestuurd zou worden . 20 november de regenmeter ontvangen en wat dan meteen opvalt is de zorg waarmee het is ingepakt . Dit heeft heel wat tijd in beslag genomen . Kortom een goede prijs , een snelle levering en het belangrijkste de prima zorg waarmee je aankoop behandelt wordt .

Profielafbeelding
Luuk
Waardering
80%

Product snel verzonden Snelle reactie van de klanten Service Zou het zeker aanraden hier te bestellen

Profielafbeelding
Debby , Tilburg
Waardering
100%

Heb de school vissen besteld. Helaas was dit product tijdelijk niet leverbaar. Zou een bericht ontvangen zodra dit binnen was en verstuurd zou worden. Keek al naar de recensie op de site, allemaal goed, maar toch. Negatieve gedachte: alleen de goede worden erop gezet of men zet er zelf dingen op maar echt helemaal niet. De recensies die je leest zullen ook allemaal echt zijn. Helaas geen mail ontvangen maar wel ineens het goede verpakte pakket aan de deur mogen ontvangen. Dat heb ik uiteindelijk liever, geen nutteloze tijd verdoen en gewoon opsturen. Ben heel tevreden en ze hebben er een nieuwe klant bij. Zal ook zeker reclame maken.

Profielafbeelding
Ellyn