Prima webwinkel, fraai geprijsd.
Artikel kostte in andere winkels 30-60 euro meer.
Artikel kwam overeen met de foto en de beschrijving, snel en goed verpakt geleverd.
Marjan , Amsterdam
Waardering
100%
Heel goede service
Els , Gent
Waardering
80%
Snelle bezorging. Helaas was er een deeltje dubbel geklapt. Heeft waarschijnlijk in de verpakking iets te veel ruimte gehad waardoor het bij het schuiven in de doos de boven kant geraakt heeft en dubbel is geklapt. De oplossing is denk ik tussen 2 kartonnetjes vastzetten zodat dit niet kan gebeuren
Rianne Copal , Rijen
Waardering
80%
Mooie artikelen
Prima artikelen
Levering via GLS liet iets te wensen over
Jose , Hazerswoude
Waardering
100%
Goede service goed verpakt
Prima
Pieter , Vlissingen
Waardering
80%
Top!
Goede communicatie over de levering,aangezien mijn bestelling niet op voorraad was.Zowel telefonisch als op mail.
Hier is klant koning..Top!
Francisca , Schoonloo
Wij gebruiken cookies om jouw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we jouw toestemming om de cookies te plaatsen.